20g / 999 / капсула/Сертифікат/футляр
Срібна монета 20g Історія Залізниць "Адлер" 7 вон 2003 Північна Корея
20g / 999 / капсула/Сертифікат/футляр
Срібна монета «Адлер» номіналом 7 вон вагою 20g випущена у Північній Кореї (Pugang Coins Corp, Пхеньян) у серії «Історія Залізниць». Адлер (німецькою «Орел») був першим локомотивом, який успішно використовувався в комерційних цілях для залізничних перевезень пасажирів та вантажів у Німеччині. Залізничний транспортний засіб було спроектовано та побудовано у 1835 році піонерами британських залізниць Джорджем та Робертом Стівенсонами в англійському місті Ньюкаслі. Він був доставлений Баварській залізниці Людвіга (Bayerische Ludwigsbahn) для обслуговування між Нюрнбергом та Фюртом. Офіційно він пройшов там уперше 7 грудня 1835 року. «Адлер» був паровозом типу Патентовласника з колісною формулою 2-2-2 (позначення Уайта) або 1А1 (класифікація МСЗ). Він був оснащений тендером типу 2 Т2.
На аверсі монети викарбуваний герб КНДР. Вгорі півколом розміщено напис – «조선민주주의인민공화국중앙은행» (Центральний банк Корейської Народно-Демократичної Республіки), а внизу номінал – «7 WON». Ліворуч від герба вказана вага – «20g», а праворуч проба металу – «999».
На реверсі зображений паровоз 1835 – Адлер на тлі гір. Праворуч вгорі півколом розташоване найменування серії – «THE HISTORY OF THE RAILWAYS». Внизу, праворуч від гілки, знаходиться напис – «ADLER», і нижче півколом рік випуску монети – «2003».
Характеристики
- Серія
- Історія залізниць
- Країна
- Північна Корея
- Метал
- Срібло
- Номінал
- 7 вон
- Рік
- 2003
- Вага монети, гр
- 20
- Проба
- 999
- Вага металу, oz
- 0,6424
- Валюта
- Північнокорейська вона
- Збереження
- На фото
- Вид карбування
- PF/PR (Proof)
- Відношення авс/рев
- Медальний (0°)
- Форма
- Коло
- Гурт
- Гладкий
- Походження
- Азія
- Виробник
- Північна Корея
- Монетний двір
- Корейський монетний двір Ренбон
- Тираж, шт
- 1000
- Діаметр, мм
- 38